>18/05/2017·Ràdio Bàsquet Català arriba al seu 30è programa amb la prèvia de la Final a Quatre de la Copa Catalunya Femenina, el CB Salou, el tècnic de l'Uni Girona Eric Surís, la Festa del Bàsquet Català i els records de Queralt Casas

Iniciem el 30è programa de Ràdio Bàsquet Català amb la prèvia de la Final a Quatre de la màxima competició catalana femenina; a 'Els nostres clubs' coneixem més a fons el CB Salou; continuem amb la filosofia de joc d'Eric Surís, entrenador de l'SPAR CITYLIFT GIRONA; parlem sobre la propera Festa del Bàsquet Català en els BQ; i tanquem el programa amb els Records de la jugadora catalana Queralt Casas.

30è programa de Ràdio Bàsquet Català amb les següents seccions i protagonistes:

LA TERTÚLIA amb la prèvia de la Final a Quatre de la Copa Catalunya Femenina d'aquest cap de setmana a Sant Feliu de Llobregat tot parlant amb les representants dels equips classificats: Anna Boleda (Barça CBS), Esther Murat (Platges de Mataró), Lorena Del Moral (Bàsquet Draft Gramanet A) i Marta Arbizu (CBF Cerdanyola-Vila Universitària).

ELS NOSTRES CLUBS amb un club en constant creixement con el CB Salou.

- LA PISSARRA d'Eric Surís, entrenador de l'SPAR CITYLIFT GIRONA de Lliga Femenina; sobre l'assoliment de les normes defensives.

ELS BQ amb la Festa del Bàsquet Català, un esdeveniment que se celebrarà el proper 1 de juliol a la Sala Luz de Gas per tancar la temporada 2016-17. Ens en parla Josep Nadal, vice-president de la Federació Catalana de Basquetbol.

- RECORDS dels inicis de Queralt Casas, nascuda a Bescanó i actual jugadora del Basket Landes francès.

L'ÚLTIMA POSSESSIÓ amb el BC Martorell-Solvin, campió de la Lliga Catalana EBA; la tornada dels quarts de Final de la Copa Catalunya Masculina i la darrera trobada del PDP i centres de Tecnificació a Blanes.

Aquest programa setmanal neix en col·laboració amb Badalona Comunicació tot buscant promocionar i donar a conèixer cada àmbit d'actuació de la Federació Catalana de Basquetbol (FCBQ) i l'actualitat del Bàsquet Català.

• Nacho Solozabal
  • Tot Bàsquet