No volem que s’acabi el casal!

I fins aquí la quarta setmana del casal… quina llàstima que per molts és l’últim dia, amb lo bé que ho hem passat!

Per part de P3,P4,P5 i 1R, aquesta setmana cada grup ha preparat la seva obra de teatre, ja sigui dels trols, de les emocions o dels animals del bosc. Hem estat tota la setmana enfeinats per poder arribar a representar-la, i la veritat… Ha sigut espectacular, quins artistes!!!

Del casal esportiu de 2n a la 5è no han parat de jugar, com cada setmana els hi esperava una bateria de jocs i dinàmiques noves, el fet de no tenir sortides no ha limitat les nostres ganes de passar-ho bé. A més a més, han pogut gaudir de la nostra MACRO gimcana per tota l’escola.

Per últim, al grup de 6è i la ESO tampoc els ha limitat no poder sortir del casal, han aprofitat més que mai els jocs d’aigua, a més de treure els pols de les taules de ping-pong per fer el seu prop torneig. També, van poder gaudir de le MACRO gimcana del Sagarra, competint amb la resta de grups del casal. Motivació i ganes no els hi ha faltat.

Amb tot i això, ens acomiadem fins la setmana que ve!!