JAUME COMAS

El 3×3, l’esport de moda un any més, a càrrec de Jaume Comas

Al Jaume ja el coneixem de l’any passat! Però igualment volem fer una petita presentació de la seva trajectòria per si hi ha algun detall que no coneixíeu d’ell.

Va néixer a Premià de Mar i és on es va formar a nivell esportiu. La major part de la seva carrera la va disputar a la Lliga LEB, amb un paper important de base, i va tenir l’oportunitat de debutar a l’ACB amb el Cantabria Lobos al 2000 i amb el Caprabo Lleida al 2005. Després va continuar jugant en diferents equips fins el 2011 on va posar punt i final a la seva carrera com a jugador. També cal destacar que el 2004 va ser internacional amb la Selecció Espanyola als Jocs Olímpics d’Atenes.

Mai es va voler desvincular del bàsquet i per això va començar la seva carrera com a entrenador i seleccionador. Primer, va formar part de l’equip tècnic de diferents categories de Seleccions Espanyoles, després, va estar com a entrenador ajudant del F.C.Barcelona masculí en Lliga LEB i com a entrenador ajudant dels Angeles Clippers durant un estiu i finalment, el que tots ja coneixem, Seleccionador Espanyol del 3×3 i responsable del Circuit 3×3 de la Federació Catalana de Bàsquet.

Ara ja saps una mica més d’ell… Estàs preparat per aprendre més sobre el 3×3 aquest estiu?