JORDI TRIAS

El Jordi Trias, gran referent del bàsquet català amb una trajectòria esportiva brillant, visitarà els Campus del Bàsquet Català aquest estiu

El Jordi és un jugador català de 2,06 metres d’alçada nascut a Girona, format a la cantera del Club Bàsquet Girona, on va debutar a nivell professional a l’ACB.

L’ala-pivot va rebre l’oferta del Futbol Club Barcelona amb 24 anys, on hi va estar 5 temporades i va aconseguir 2 Supercopes d’Espanya, 2 Copes del Rei, 2 Lligues Catalanes, 1 Lliga ACB i 1 Eurolliga. A títol personal va ser triat MVP de la Copa del Rei la temporada 2006/2007, proclamant-se campió contra el Reial Madrid.

Després d’estar quatre temporades a la Penya (Joventut de Badalona) sumant minuts i tenint un paper important, va fitxar pel LEB Or del Bàsquet Club Andorra, on va ser el líder absolut de l’equip i van aconseguir l’objectiu del club des de feia temporades, l’ascens a ACB. Després va tornar a estar dues temporades a la màxima, amb l’Andorra passant i amb el Valencia Bàsquet. El 2017-18, va tornar a assumir el paper de “Rei de la LEB”, ajudant al Bàsquet Manresa a assolir l’ACB de nou.

Per tancar la seva gran trajectòria, va jugar una temporada al club del seu amic Marc Gasol, el Bàsquet Girona, i així dir adéu a una gran carrera esportiva.

El Jordi es defineix com “un jugador d’equip que s’implica amb el projecte i amb bona capacitat d’adaptació allà on ha estat. Ha assumit diferents rols degut al seu caràcter i a la seva polivalència a pista.”

T’atreviràs a desafiar-lo en un 1c1 ?